Stressad jävla morgon

Hatar dessa berömda 8.15 mornar. De finns inge värre!! Jag måste gå upp typ 6 för att hinna ta det lugnt och dricka mitt jävla te! Men nej, jag, Pauline Sivula, kommer inte upp så tidigt! Jag kom upp för 20 minuter sedsn, och ska ta bussen 50. Hinner jag dricka te och chilla? Nej! Jag får slänga i mig téet, om det inte ska stå och bli kallt medans det väntar.

Fotokursen igår gick riktigt bra! Eller ja, detblöev bnågra bra bilder. Vi fick olika fotouppgifter, och skulle gå och fota dem i skolan, som fööööörövrigt inte var lika kul, då våran skola är den mest trista och deppiga skolan, som finns, ever! Så, det var inget plus.
Men annars vart det helt okej, helt okej människor, helt okej lärare.
Sedan när jag kom hem så satte jag mig i sängen hos Simon, som spelade TVspel. Sedan kom även Jmmy och joinade oss i sängen. Låter heeeelt fel det där, men ni som är smarta, förstår.

Nu ska jag försöka få i mig det varma teét, vi får se om jag pallar stressa, jag kanske tar nästa buss istället. Den går om en timme. Det beror på hur mycket det finns att läsa på alla bloggar!

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0