sooolen

Asså, nu sitter jag coh överväger om jag ska åka till haninge eller inte. Vet inte riktigt om jag orkar åka nu. Kanske ska sitta hemma istället, tills det är dags för ett (eller två) glas vin på kinan. Jag tycker att det låter mycket bättre, inte sant?

Det är riktigt skönt väder ute. Gick med Sulan till södergården, och tog faktiskt den lite längre vägen, eftersom solen lyste på så skönt i ansiktet. Riktigt vårit, må jag säga.

Pratade precis med Helen, från jobbet. Vi kom överens om att jag jobbar öppning istället för stängning imorgon, och det är ju skönt! Verkligen. Gillar inte att stänga, det är tråkigt och väldigt jobbigt. Men jag stänger på söndag. Visst, det är skönare att stänga en dag i helgen, istället för två. Men det gör att ajg stänger lör-sön nästa helg istället, men det atr vi då tycker jag.

Nu ska jag glo på lite scrubs och dricka upp mitt te.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0