solarium.

Okej, nu är jag trött på att ligga här och tjocka i mig chips. Jag tror att jag ska ta en tripp till solaruimet vi har i källaren, och steka ett tag. Och sen kanske ta ett bad, eller bara en dusch. Tvätta mig måste jag göra iallafall, håret börjar bli äckligt, så det är nog dags.

Men vi hörs om cirka en timme, eftersom jag solar 30 minuter. Vi skulle ha behövt byta rör för sisådär 10 år sedan, men ingen har orkat, så rören är inte de bästa. Men jaja, en halvtimme går fort med musik ochlite sömn. Kanske kan sola en timme...?

Men jag skriver om sagt när jag kommer tillbaka.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0