slingat och fixat

Har nu slingat håret igen. Vet inte hur det blev, eftersom det fortfarande är blött, och jag vågar inte föna. Simon ligger och snarkar, och jag vill inte väcka honom. Men det blev säkert bra, haha.

Nu, snart, ska jag gå och lägga mig. Vet egentligen inte vad jag väntar på, men det känns som att något kommer hända snart. Men, om fem minuter lovar jag att sova. Måste få sova några timmar inatt iallafall.
Ska upp klockan 8 imorgon eftersom det är jobb.
Jobbet gick bra idag, förutom att jag blev försenad som fan. Asså, precis innan stängning så välter tre ungar ut tre kannor - alltså så låg det mer än 3 liter vatten över hela golvet. Så jag fick ställa mig och torka upp. Sen när jag har stängt och ska städa köket, så tappar jag korvlådan. Allt äckligt korv-vatten + alla korvar östes ut på golvet. Bara att fylla på nytt vatten i skurhinken och börja svabba. Fyfan.
Blev inte klar med städningen förens vid sju, när man ska vara klar. Men det var för att mina kära mamma kom och hjälpte mig. Hon var påväg hem från farmor, och hon skulle hämta upp mig, så hon kom lite tidigare och hjälpte mig med det som var kvar. Annars hade jag väl varit där till typ halv 8-8 (?!) Kaos.

Och imorgon ska man dit igen... Men det är kul, jag trivs som FAN! Så det är lungan.
Men då säger jag god natt då, så hörs vi runt 8 halv 9.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0