skolan snart då

Efter en trevlig liten pratstund med Jennie, sitter jag då åter här. Har suttit och pratat med mamma en stund, om katastrofen igår, vill säga. Men nu snart ska jag till skolan, tänkte att jag skulle gå på livskunskapen. Har inte läst boken, eftersom jag gick ut och mötte Jennie. Hon ville ha råd och tips, men det vet jag inte om jag lyckades med så bra. Men det får väl bli en fortsättning på det, eftersom sisten hon sitter i, inte är den allra bästa, haha.

Efter skolan ska jag hem och fixa mig lite, och sedan ska jag och mamma iväg, på yttligare en överraskning. KUL!

Men nu ska vi åka. PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0