skolan är ett helvete

Nu jävlar ska jag ta tag i min skola. Jag har precis skickat ett mejl till en lärare ang. en uppgift så jag kan få G i samhällskunskap, som jag fick IG i, i ettan. Jag måste få bort så många IG:n som möjligt om jag ska fixa detta. Jag ska även mejla henne som vi hade naturkunskap med i ettan, och få en uppgift så jag fixar ett G där också. Då är det alltså bara historian som kommer vara kvar som IG från ettan. Om jag får tummen ur röven och gör det, vill säga. Och det kommer inte bli lätt, och jag kommer säkerligen skita i det helt, men jag måste.

För övrigt sitter jag i en datasal, ska egentligen jobba med naturkunskap, men jag ska hitta pappret där det står uppläggningen av detta projekt så jag kan börja någon gång. Om typ 2-3 veckor ska detta vara inlämnat, och läraren tror inte att jag kommer fixa detta. Fyfan.

Efter detta är det lunch, och sedan svenska. Och sen är det dags, för min del, att åka och jobba. Pengarpengarpengar! <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig Ninni! :) Jätte duktig är du!

2008-02-04 @ 22:16:54
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0