skit

Sitter nu på textlektionen, och det suger balle.
Eftersom våran riktiga lärare är sjuk så får vi ha en vikare, som ska snacka om reklam, och det måste ju vara det tråkigaste ämnet ever! Jag orkar inte.

Efter den är det lunch, och sen svenska (engelska?) och sen är det slut, och då är det dags för en fika inne i stan. Ska investera i ett par vantar, eftersom mina händer snart ramlar av. Jag ska köpa ett par riktigt mysiga, som man bara vill krypa in i och sova.
Ibland önskar jag verkligen att jag var typ 5 cm hög, så kunde man krypa in i fickan och sova lite. Skulle vara underbart.

Plus att jag har världens mensvärk. Döda mig, snälla?

Kommentarer
Postat av: celina

jag kan erbjuda mig..

2008-02-15 @ 13:34:04
URL: http://starbucks.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0