sjukligt sug efter te

Detta har jag aldrig känt. Jag fick ett sug efter te, ett sådant sug som jag kan få efter cigaretter. Men aldrig har jag fått det! Jag har ju självklart känt att jag velat ha te, men nu skrek min kropp efter det.
Jag låg och läste en bok, och så tittade jag upp och såg min tomma temugg. Men jag tänkte att jag skulle läsa klart sidan och sedan gå upp. Men jag kunde inte koncentrera mig på boken, ordet te stod på varje mening. Helt sanslöst!

Så nu går jag upp och gör te, kanske gör hela termosen så slipper jag göra nytt sen.
Vi hörs snart!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0