sjuk film, eller vad

Har nyss tittat klart på 'I know who killed med med Lindsay Lohan. Asså sjukare och mer vriden film får man leta efter. Jag fattade inte ett smack. Eller jo, när jag sett klart filmen så föll bitarna på plats, men man var förvirrad under hela filmen. Och det förstörde stämningen kan jag lova.

Skulle egentligen sova, men jag satsar istället på en tidig kväll. Jag kanske lyckas somna runt 10 idag. Det är ju iallafall bättre än att somna runt tre, eller vad säger ni?

Nu tänkte jag lägga mig och läsa en stund, och sen kanske gå upp och joina familjen på lite jordgubbar. Om jag inte får allergichock förstås.

Men vi hörs senare!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: celina

det är väl bara mer spännande när man inte fattar och alla bitar faller på plats?

2008-02-14 @ 18:22:15
URL: http://starbucks.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0