scrubs

Nu har jag tittat på scrubs, 2 avsnitt. Jag tänkte se några till, för jag känner mig inte trött, än.

Imorgon blir det middag med Jennie och Jennie på kinan. Ska ta ett glas vin, och smöra för Jennie hur mycket vi kommer sakna henne när hon är borta, aight Jennie?! Sen på kvällen vet jag inte vad som händer, vi kanske sitter på kinan hela kvällen och blir fulla på en flaska vin. Skulle inte banga, faktiskt.

Jag känner mig ganska sorglig faktiskt, eftersom jag fortfarande sitter naken i min morgonrock. Jag har inte klätt på mig sedan jag solade, och det känns ganska så slappt. Har inte haft något smink alls idag, vilket känns skönt. Ska nog kila iväg en stund till toaletten och göra rent ansiktet på djupet. Ni vet, med rengöringsgrejs och hela baletten.

Men nu ska jag titta på några avsnitt till, och prata lite med Marie och Jennie.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0