Scary dream

Inatt hade jag en väldigt läskig och sorglig dröm.
Jag drömde att min vän, Jennie Apelskog, var gravid. Och hon var så himla fin och söt i sen runda och fina mage. Helt plötsligt blev jag också gravid, och jag hade samma gulliga mage som hon.
Men jag gjorde abort. Jag ville inte ha barn än.
Sen slungades jag fram i tiden, till den tiden då jag ville ha barn. Men det gick inte, jag och min pojkvän försökte, och gav upp hoppet mer och mer, efter varje graviditetstest. Så jag gick till läkaren. Och där sa han att jag aldrig skulle kunna få barn, just pågrundav den där aborten jag gjorde. Läkaren som jag hade gått till hade råkat skära sönder allt som ledde till att det blev barn.

Jag blev, istället för mamma lite för tidigt, en människa som aldrig skulle få se sitt egna barn gå sina första steg, lära sig tala och säga mamma. Det var HEMSKT!
Jag har drömt det där flera gånger, och jag vbaknar upp lika vettskrämd alla gånger.
Tänk dig att aldrig kunna få barn. Jag lider med dem som aldrig kan. Aldrig få ha den där upplevelsen att det ligger en liten varelse i din mage, få känna bebisen sparka, och kunna gå och köpa ministrumpor och små klänningar.

Jag ska be till Gud varje kväll att han inte gör mig steril.

Nu ska jag gå upp och göra iordning te.
Ha det bäst, så hörs vi.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fyfarao vad hemskt.. men va kul att du drömde om mig :D

2008-02-25 @ 11:15:40
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0