sängen, drömmarna, sömnen..

.. here I come!

Ringde precis Simon, efter några minuter av oro. Han har varit borta i nästan 2 timmar, och bara varit ute och sladdat. Men jag kom på det nu, och tankarna på en riktig krock kom upp i huvudet. Men pojkvasken levde, och jag blev lugn. Han är påväg hem nu, så han kan lägga sig vid mig och hålla om mig.
Ska bli mys!
Ska ringa Ungdomsmöttagningen imorgon, efter som jag har gått in i "de dagarna" - och hon sa ju att jag skulle ringa och beställa tid då.

Men nu ska jag gå och nanna, uppdaterar imorgon bitti.
BTW, mina cigaretter är slut!!

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: celine

hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

2008-02-15 @ 00:00:41
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0