ont i maaaagen

FYfan, det känns som om min mage är så tom att det skulle eka om jag skrek nu. Men lixom, eka innefrån. Jag käkade ingenting annat förutom Donken igår runt 11, och sen hann jag inte äta mer. Eller visst, jag hade hunnit om jag velat, men jag ville inte riktigt. Vet inte vad det är med mig, men jag skippar gärna middagen numera.
Jag håller mig till mitt te, och kanske en lite lunchbit i skolan.
Ja men iallafall, jag spenderade mina 10 första minuter på toaletten, inte skitandes, utan liggandes på golvet i smärtor. Jag skulle borsta tänderna, och det var fruktansvärt skönt att ligga i fosterställning på det där hårda och varma golvet. Så jag låg kvar i 10 minuter innan jag steg upp och satte på tevatten.

Jobb idag, och sedan direkt till Johan Brandt. Trevligt! Får se, om magsmärtorna kommer tillbaka under dagen går jag nog inte. Jag tänker inte bli liggandes på hans golv, när massa fulla människor ska pissa. De kommer ju tro att min skrikandes mun på hjälp, är toaletten. Det kommer lixom inte sluta bra, så vi får se.

Menmen, nu ska jag kolla runt lite vad som hänt under nattens underbara gång.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0