NU så!

Nu ska jag gå och sova, typ sisådär 100 år senare (?)

Har suttit och pratat med Malin på msn. För det mesta om killar.
Det är fan inte konstigt att vi har samma problem. Vi har typ samma stil på killar. Asså, kanske inte utseéndet, men defenitivt uppförandet medmera. Helt sjukt.
Vi pratade om att vi aldrig får komplimanger som tex;
- Va fin du är idag
- Va bra den satt på dig
- Du är så söt älskling
Eller liknande. Vi får istället höra;
- Fan vilken sexig röv
- Jag älskar att ta på din röv
- Fan, har dina tuttar växt?
- Du är så sexig

Vad är problemet? Jag är en helt vanlig tjej, ingen Slitzbrud eller något. Jag behöver också komplimanger för hur jag verkligen är, jag vill också höra att jag är fin, inte sexig. Jag vill höra att jag är snäll, inte porrig. Jag vill höra att han älskar mig för den jag är, och inte för hur jag ser ut.
Killar i ett nötskal, eller vad säger ni?

Det skulle ju vara uppiggande med en ros någon dag, eller att han bara kommer hem och ger mig en kram, istället för att klämma mig på röven och morra (?!)

Men nu ska jag sova, vi hörs lite senare.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA, den där va ju bra: "morra"..
inte för att jag hört Micke MORRA till mig någongång :O men okej, din pojkvän är väldigt speciell ;) haha

2008-02-03 @ 21:19:58

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0