Naaajs dag

Ååh, härliga sol - försvinn inte!

Idag har jag jobbat, fick gå vid två eftersom det var så himla lugnt. Åkte hem, men glömde stiga av vid norra sköndal, så åkte vidare in mot skarpnäck (dit min buss från jobbet går) och där klev jag av och tog en buss till centrum, och sedan bussen hem. Plattade håret lite, slängde på mig nya kläder, och åkte sedan in för att möta Jennie och ta en fika med hennes säljchef på hennes jobb.
Mycket trevligt! Efterdet vart det Donken, och sedan hem till Missan, där vi satt och kollade American Idol och retades med katten. Kulkul.

Men nu är jag hemma, och ska sova. Jobb imorgon och onsdag, och sedan är jag ledig torsdag och fredag, och sen jobba lördag och sönda, samt måndag. Skola på måndag, har man lust? Naej. Menmen, måste snacka med några lärare eftersom jag inte anmälde mig till provet som är på onsdag. Wooops.

Men nuså, nu säger jag tack, och god natt!
Bilder från dagen kanske kommer upp imorgon.

PÖÖSSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0