moralisk panik

Sitter just nu på Text-lektionen med Anna.
En riktigt trevlig lektion, som jag uppskattar högt.
Vi har just nu skrivit om moralisk panik. Alltså, typ vad våra föräldrar kände panik för när vi var yngre. Typ, stringtrosor, använda smink, ''utmanande kläder'' , aa you get the point. Det skulle vi skriva ner på en halv sida, jag (som vanligt.....) skrev en och en halv. Jag kan verkligen inte bara välja ut något, eftersom jag tycker att jag skriver bra om det ena stycket, men bättre om det andra, men jag vill ändå inte ta bort något.

Men nu ska vi gå igenom.
Kanske skriver sen.
PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0