Mmmm,

Så, nu har jag solat, varit social med mamma och druckigt en kopp te. Solandet var en pina, för jävlar va varmt det blev. Hela jag var dränkt i en enda stor vattenpöl. Eller okej, snarare svettpöl. Jag solade en halvtimme, och fick väl sådär lagom mycket färg. Tänkte sola en halvtimme till ikväll, om mina aktiviteter idag tillåter.
Om jag är ute till jättesent, så har jag ingen lust att somna i solariumet och vakna upp av att min kropp förvandlats till en enda stor isbit.

På altanen var det faktislt skönt att sitta, jag satt i baar morgonrock och njöt. Det var inte ens kallt. Lite kallt om tårna kanske, men hade jag haft tofflor hade jag inte frusit. Sköööönt, det känns som att våren är på gång på riktigt nu!

Det skulle blivit krogen ikväll med lilla malin, Jennie och mamma, men min kära mor har ingen lust längre. Kanske blir till att jag och Jennie drar ut själv? Skulle fungera det med, eftersom hon åker till Gran Canaria imorgon. Måste ju parta en sista gång, innan hon åker och blir brun.
Jag ska sola varje dag, så att hon inte kan skryta om att hon är brunare än vad jag är, mwuhaha.

Men skriver kanske senare, nu ska jag klä på mig och sedan ta en vända med hunden. Måste ju hinna njuta rikligt av solen innan den försvinner.
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 16:03:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-28 @ 16:04:06
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: jennie

haha, du kommer aldrig bli brunare än mig :D

2008-02-28 @ 18:34:53

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0