minusgrader, och en slemmig hund senare

Nu håller mina fingrar på att frysa sönder. Jag har ingen känsel, och de går trögt över tagenterna. Det var riktigt kallt ute, men vi pratade mycket (läs jag) så vi höll värmen på så sätt. Hundarna sprang som tokiga efter varandra, så de kan ju inte ha frusit iallafall. Dregliga var de också, när de kom till oss för lite kärlek. Eller kärlek fick dom från varandra också. Jennies hund är kille, Sulan är kille, men ändå juckade de mot varandra och slickade varandra i skrevet. Skeva hundar, eller vadå?

Men det var trevligt, och jag är nyfiken över hur det kommer att gå mellan henne och honom imorgon, kommer sitta på helspänn tills jag får reda på hur det går.
Men Jennie, om du läser detta; Jag kom ju på att vi inte har varandras nummer. men ring andra Jennie och få det, ifall vi inte hörs på msn. Jag måste få reda på vad som hände, och vad ni kom fram till.

Nu ska jag gå och sova, värma mig under täcket.
Men vi hörs imorgon, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: jennie

haha sant, ja jag fixar det. muh, är sjukt nervös! men de kommer nog gå bra, (hoppas jag)

2008-02-14 @ 09:45:33

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0