min dag, det.

Ååååh, nu är jag helt slut. VILKEN DAG!
Dagen börjar med lite stress, då jag tagit lite för lång sovmorgon. Får skuss av Simon till jobbet, coh där spenderade jag 8 timmar, 11-19. Städningen gick fort, och vi blev klara rätt så fort.
Då satte jag mig på bussen mot Tyresö Centrum, för att möta Jennie och sedan åka och käka. Det blev en schich(?)kebab - mums. Sedan drog vi våra söta rumpor till mig, och satte oss vid datorn en stund. BLev hysteriskt sugna på att dra ut, det är ju trots allt lill-lördag, men vi hittade inget som verkade bra nog för oss, plus att Jennie inte hade några pengar.

Sen började min hund gnälla, så vi tog med honom till hennes faster, där han fick springa av sig tillsammans med hennes hund. Vi spenderade det sista av onsdagen med att titta på Saw IIII, tredje gången för mig - och nu börjar man fatta det hela. Måste ha ett ''The Saw''-maraton. Vem bangar?

Men nu ska jag sova, och imorgon tänker jag inte vakna förens klockan slår tre, eftersom jag är ledig imorgon och fredag. Imorgon kanske jag ska gå ut på krogen med mamma, lilla Malin och Denise. Trevligt!

Men som sagt, sova var det. Kanske fastnar här en stund för att läsa vad alla gjort idag, men sen är det dags för mig säng.

Vi hörs imorgon!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Vart la du in html koden på din fjärilsbild däruppe någonstans? Alltså vart på stilmallen elelr startsidan när man går in på "Design" och ska redigera bloggen? Skulle va supersnällt om du kunde hjälpa :P Svara i min blogg i så fall! :)

www.pessicaz.blogg.se

God natt!

2008-02-28 @ 00:36:11
URL: http://pessicaz.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0