Men roligt!

Jaaaaa, va kul! Nu har jag bestämt när jag ska göra alla dessa naturkunskapsprov och grejer.
Här är mitt fina schema:

Naturkunskap A
v 10 - 4 mars:
Universumprov 9.20-10.20

Naturkunskap B
1 april - föreningstimme 8.15
Labration.

v 10 - 5 mars:
17.00-20.00
Prov på människokroppen och genetik (stora prov)

21 april 12.20-13.50/22 april 13.55-11.05
Prov i ekologi

Redovisning med Alessandro, prata med Göran om när han har tid.


Visst ser det riktigt kul ut? Fyfan, jag hatar naturkunskap. Plus att vi har ett stort arbete som vi håller på med nu. Hur fan ska jag hinna med allt? HATA SKOLAN!
Bara ett och ett halvt år kvar, sen är jag borta för evigt från denna rishög till skola.

Ska sluta nu, förhoppningsvis.
Skriver senare.
LOVE <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0