meeeeensvärk

Tänkte göra som 'Nattliv-Eva' och kanske kasta upp en pizza. Fyfan va äckligt jag mår. Det sjuka är att jag inte har ont, utan jag får ett illamående i ryggen och i magen. 
Gosh, va intressant va?!

Så iallafall. Nu sitter jag här.
Har precis varit duktig och diskat alla mina 4 koppar som stått nere på rummet ett tag. Simons jävla glas för han ta själv. Tänker inte städa efter honom, nejnej! Jag är hans flickvän, inte hushållerska. Och NEJ, det är inte samma sak!

Ska snart lägga mig i soffan och glo den där 'nya' filmen med Lindsay Lohan, ni vet, när hon är strippa typ. Vet inte om jag är så himla sugen på att se den, så vi får se om jag kanske laddar ner något annat.

Skriver senare <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud så intressant!!!!!

2008-02-14 @ 15:22:29

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0