Mamma sjöng, jag trivdes

Idag sjöng min mamma när jag kom ut från duschen. Simon hängde på, och Sabine fotade. Jag trivdes faktiskt, som fisken i vattnet.

Igår kunde jag inte somna som jag ville, jag låg och funderade för mycket på tatueringen. Ska jag göra den? Kommer jag ångra mig? Tänk om det blir fel, och det blir katastrof? Tänk om han säger att den kostar 1000 spänn, och jag bara har med mig femhundra? Nej, det gick mycket tankar i huvudet på mig.
Men jag har velat detta i minst 1 och ett halvt år, så. Och hallå, det är en liten fläck på tån?

Men nu ska jag föna håret, platta det och dricka upp mitt te.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får gå dit me de motivet du vill ha och boka en tid så kan du fråga samtidigt hur mycke den kommer gå på ungefär :)
Den kommer bi en del av din kropp..låter kanske fånigt men när den väl är där så tänker du oftast inte ens på att du har en..svårt å förklara :):P

2008-02-11 @ 08:41:00
URL: http://Lendaa.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0