lugn dag.

Godmorgon!

Sliten dag idag, känner mig helt färdig. Har ingen lust för jobbet alls idag, men slutar fyra, så det är lugnt. Ska då in till stan och möta Victoria för en fika. Trevligt, må jag säga. Synbd att vädret är som det är, annars hade jag fått gå tidigare idag. Men visst, ska inte säga för mycket, det kanske blir lugnt iallafall.

Ikväll kommer Simon också, och ska osva här inatt. Det ska bli mysigt, då jag faktiskt saknat honom. Menmen, jag ska inte vara uppe för sent idag, för nu behöver jag verkligen sova.

Men vi hörs senare, ska börja klä på mig nu, och sedan ska jag gå.

PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-27 @ 17:55:36
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0