LEGG EFTERSÖKES!

Nu, ALLA BRUNETTER - SE HIT! Min kära vän Annabehöver ett legitimation, där personen i fråga ser ut som henne, tills på lördag! Vi lovar att det blir en fet avgift till den personen om legitimationen kommer bort. jag vill verkligen ha med henne på krogen, men den lilla lilla ungen kommer inte ut förens 10 december, vilket suger gurksnopp.

Så snälla, hör av er om ni liknar denna tös, och vill låna ut erat legg!

image468

Beskrivning:
Anna är ungefär 1.68 (?) lång
Brunt hår, med lite slingor (behövs inte på leggfotot)
Bruna ögon
Lite, pyyyyttelite fräknar.

Snälla, hjälp mig att hjälpa henne att fira min första riktiga krogrunda!!

Kommentarer
Postat av: Erik

haha lycka till att hitta nån som lånar ut sitt leg :) men tanken va god iaf :)

2008-02-13 @ 02:23:37
Postat av: Hille

Hon kunde fått låna mitt meeeen...
1. Hon ser inte ut att vara snart fyllda 20.
2. Hon saknar en deeeeel metall i ansiktet.
3. Vi är nog inte lika för 5 öre.

Sorry mummis.

2008-02-13 @ 19:53:38
Postat av: Hille

Hon kunde fått låna mitt meeeen...
1. Hon ser inte ut att vara snart fyllda 20.
2. Hon saknar en deeeeel metall i ansiktet.
3. Vi är nog inte lika för 5 öre.

Sorry mummis.

2008-02-13 @ 19:53:53
Postat av: ninni

HAHAHAHA, ja, hon får se till att pierca sig också då .. :P

2008-02-13 @ 21:39:53
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0