KROOOOOGEN!

Igår, hörrni, var jag på krogen. Jag har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv, men jag lovar dig, jag har träningsvärk idag. Fyfan va jag är trött, då jag - rätt så packad - gick hem klockan tre från alleplan igår. Jag hade ju inte min kamera med mig, så det blev inga bilder typ.
Bara en video där man ser Jennie dansa runt som en idiot.
Så, kvällen började hemma hos Jennie, sedan drog vi hem till henne 'syster' Missan. Och där vart det en hel del krök, och mycket karaoke. Efter det åkte vi in till hötorget, och hittade till chaplins.
Där var det heeeeelt dött till en början, men både när jag och Jennie fått i oss, så fick alla andra också. Vi ägde dansgolvet hela kvällen, kan jag tata om. Och jag fick tillochmed med mig 2 rosor hem! Visserligen ruttna och fula, men dem ska jag hänga upp i min samling.

Jaha, idag är det jobbet. Känner mig jävligt krasslig idag, mår asdåligt. Fast inte bakis-dåligt, utan sjuk-dålig. Vet inte riktigt.
Om inte Anna fixar legg så stannar jag fan hemma. Hemma och sover, även det var för krogemn som jag tog ledigt.
Oh helvete, va jag gjorde av med pengar igår. Mmmmm kuuuul.

Men nu ska ajg dricka te och sminka mig.
Vi hörs!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: jennie

de här gör vi om :D jag diggade ditt dansande REJÄLT!

2008-02-17 @ 19:49:11

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0