krogenkväll <3

Krogen igår var inte det bästa idén. Eller det var askul, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! - MEN nästa gång får vi fan ta det när jag inte jobbar dagen efter, för det är inte så kul.
Men fysatan va det var roligt igår. Helt underbart.
Tack Jennie&Jennie för en TOPPENkväll.
Hemvägen var inte heller så fel, Jennie. Du hade din BH på Laroy's (som vi inte ens varit på), och dina tår var kvar på Chaplins. Men det var inte lika underbart att komma i säng och få sluta ögonen förens klockan var 10 över fem. Och egentligen skulle jag ha gått upp runt 8, men det blev typ kvart i nio istället.
Jag behövde verkligen duscha, för hela jag stank sprit.
Så nu sitter jag här, i min morgonrock, med mitt te och har precis slängt i mig en Ipren. Ska nog ta en alvedon sen också, kanske två.

Men bilder förstår jag att ni vill ha?! Det får ni när jag kommer hem från jobbet, och har hunnit sova några timmar, för nu har jag inget tålamod för sega datorer!

Nu ska jag gå och väcka Jennie.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

konstigt nog hade jag min bh på mig, haha :)

2008-02-24 @ 14:28:18

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0