kläder, ge mig kläder!

Varför kan jag inte få vara miljonär? Jag har suttit och tittat på kläder nu snart 2 timmar, och det finns så himla mycket som jag vill ha! Jag vill ha allt!
Men någonting ska jag unna mig, faktiskt. Jag har inte shoppat på år och dar, så jag tycker att det är dags. Så jag ska nog bege mig till stan på torsdag eller fredag tror jag. För imorgon har jag ju den där kursen... Ni vet, den som håller på från 17.00 till 19.30? Sug min hårda säger jag bara.

Men måste man, så måste man.

Just det, jag kom på en grej. Nu på måndag, när jag äääntligen fyller 18, så kommer jag ju få tillgång till mitt sparkonto. Därifrån kan jag ju ta någon tusing eller så, till resan menar jag! Eftersom jag inte har så mycket pengar nu, eller så. Då kan jag ju ta pengarna till resan, och såfort jag har dom pengarna igen så sätter jag in dom. Inte så farligt, eller hur? För de pengarna har min mamma sparat sedan jag var liten, ni vet, pengar som man ska ha när man flyttar hemifrån m.m. Jag kommer nog göra såhär.. Ta ut några tusen, resa för dom, och sen när jag kommer hem ska jag jobba som ett arsel och sätta in dom. Sen ska en liten del av min lön varje månad, in på det kontot, så att pengahögen bara växer och växer. SÅ JÄVLA NAJS!

Erkänn, jag är smart ibland.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0