kaosade foton

Herregud vilka bilder. Man ser ut som en katastrof på allihop.
Kan det kanske ha varit för att det först och fräsmt blev en snabbsminkning på morgonen, och för det andra, för att det hade runnit lite tårar på mig? Jag tyckte själv, att jämfört med brudarna jag umgicks med, vad jag den blekaste. Jaja, så blir det om man inte solar solaruim, lika ofta som de gör. Jag säger inte att de solar jämt, men de solar mer än mig, och när jag väl solar, så solar jag i det solariumet vi har hemma, och dess rör är ca 10 år gamla, så du kan ligga där i en timme utan att bränna dig - kul va?
Så, nu fick jag det förklarat.
Jag måste kolla igenom bilderna en gång till, innan jag väljer ut den som ser ganska så normal ut iallafall. Det kan jag kanske göra efter jobbet.

Jaha, jobb idag. 9.30-16.00. Skönt att ha öppning, så jag böt bort mitt pass i söndags, som var öppning. Too bad för me. Jag ska även kolla igenom mina tider på lovet, som jag jobbar. Har för mig att jag jobbar hela veckan förutom torsdag-fredag, men jag är inte helt hundra på det.
Skönt med pengar iallafall! Får se om jag kanske går ut på onsdag, kanske skiter it och sitter hemma med en fet chipspåse istället. Kanske, kanske inte.
Skulle vara kul att gå ut med Jennie innan hon sticker.

Men nu ska jag kolla runt lite till, och sedan platta mitt hår.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0