kan man kalla henne korkad?

Jag har en riktigt annorlunda mattelärare. Jag har ju spechjälp i Matte A, eftersom jag sket i att gå på dem lektionerna i ettan. Och hon är konstig. Killarna innan mig hade ställt fram klockan en kvart, men hon trodde hela lektionen att det var hennes klocka det var fel på. Att hennes klocka gick för segt. Euuhm? För enligt den klcokan kom jag en kvart för sent, men jag ville även jobba lite mer (WHAT?!) för att komma ifatt med allt så jag blir klar någon gång, så jag satt kvar till 10 över. Tyckte jag var riktigt duktig.

Snart ska jag upp och göra en kopp te, och sedan sätta mig på bussen igen för att åka till skolan. Den där kvällskursen är inte rolig, må jag lova er. Det är en tjej som är speciellt mycket, otroligt mycket förvirrad. Hon är som en bimbo och en hamster i en och samma blandning. Inte kul.

Men jag skriver kanske igen snart, ska upp och göra te nu.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0