käkaaaa

Snart är det dags för middag, hoppas jag. Är grymt hungrig, så hungrig att det kurrar i magen.
Men skulle verkligen inte banga på en pizza. Tänk er en fet pizza, med massa ost och skinka på. ÅÅH VA GOTT! Men jag ska sluta äta sånt skit, faktiskt! Jag måste på något sätt, minska mina kilon. Jag har ångest! Hur kul kommer det vara att gå på stranden i sommar med celluliter djupa som soppskålar? Och en mage som skulle kunna slå vem som helst medvetslös? Nja, jag måste nog komma igång med lite gymmande. Kanske.

Var på ungdomsmottagningen idag, och snackade p-stav. Jag klarar verkligen inte av p-piller längre, då jag bara glömmer bort dem, och sedan tar alla i ett nafs, eller att jag helt enkelt bara skiter i och ta dom. Om jag redan ligger i sängen, så pallar jag aldrig gå upp för att ta dom, gå upp och hämta något att dricka så jag får ner dom. Skulle du göra det? Nja, skulle inte tro det.

Men jag uppdaterar säkert senare, om jag inte somnar efter maten. 

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0