joppet, jao.

Herregud vad jag har sovit. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår..
Jo, när jag kom hem kollade jag melodifestivalen (sög, btw) med mamma, och sen gick jag ner med Simon, och kollade Titanic, och sen sov jag. Jaa, det var ju trevligt?

På jobbet vad det så jävla mycket att göra, det var helt sjukt. Och som det såg ut när vi hade stängt?! Det var det äckligaste jag sett. Golvet var hur skitigt som helst, det såg ut som någon hade sprängt en bomb där inne. Men vi gjorde det rent och snyggt, må jag lova. Och det var jobbigt, förbannat jobbigt.
Idag ska man dit igen, men jag jobbar öppning så jag får gp vid fyran. Skönt.
Då ska jag hem och städa, det ser ut som katastrof här inne igen. Och tvätta, jag har inga kläder kvar.

Och IMORGON fyller jag 18!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0