Jaha, men okej?

Okej, det var ju en rolig nyhet. Jag förstår inte hur det kan vara så förbannat svårt att kommunicera? Nej, här ska man få reda på saker genom upphittade saker på internet. Varför kan inte vi, alla vi som ändå är så nära, kommunicera som normalt folk gör? Varför ska vi, ärliga människor, behöva drabbas av din feghet? Du klagar på att det inte finns någon tillit, men du svarar på dig själv, såhär?!

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om jag ska söka nytt, eller stanna kvar. Jag vet inte vad mina vänner ska göra, de trodde också att de hade en framtid där. Men jag vet inte, jag vet ingenting.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0