hungrig som ett AS!

Sitter i skolan nu. Jag håller på att hungra ihjäl, men mina kära klasskamrater vill inte gå och käka, eftersom kön var typ en mil lång. Vi ska gå och käka om typ en timme, så jag får väl härda ut. Vem går och käkar själv lixom?

Igår var jag inne i stan med Victoria och shoppade. Det blev 3 par skor, 2 tröjor, 3 linnen, en tshirt och vita benvärmare. Allt gick på 1100, och det tyckte jag var riktigt bra! Men det är ju just för att det var på skopunkten, ta 3 betala för 2, som det blev så billigt. Kände att jag verkligen behövde nya skor, iallafall högklackade. Och det vart 3 fina skor faktiskt. Käkade sedan på Taco Bar, och sen åkte jag hem.

Somnade rätt så sent igår, runt 2 tiden. Jag hade allt för mycket att tänka på. Men det är inget jag kan skriva om, eftersom jag vet att andra personer som detta rör, läser min blogg. Och jag vill inte att de ska få reda på det genom mig, genom bloggen. Så jag är ledsen, ni får inte veta något heller.

Men nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar, och göra så timmen går fort!!

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0