HUH?! Vad i..?


Jag kom och tänka på en sak, som nästan förstörde min kväll igår. 

Vi tittade självklart på den bästa filmen av alla filmer - Skönheten&Odjuret.
Vi hann komma en bra bit in i filmen, när vi plötsligt inte kände igen oss längre.
- Aha, den här låten har ju inte blivit känd?
- Ne, jag känner inte igen den.
- Det här klippet känner jag inte igen, gör ni?
- Nej, men vafan?
- Det är ju förfan inte ens samma röster!
- VAFAN är detta?!
- Det måste ju vara något extraklipp.....?

Och sedan när jag tar upp fodralet står det;
- Nu också med en helt ny scen!

ÄR DE HELT JÄVLA INKOMPITENTA ELLER?!?!?!?
Hur FAN kan de lägga in ett helt nytt klipp, mitt i filmen, typ - 6 år senare?! Förstår de inte, att de som tittar på filmen vill inte se NYA klipp, med helt nya röster, som för övrigt inte är ett dugg jävla likt de riktiga. Jag blev riktigt förbannad, och det gjorde nästan så att hela filmen förstördes. Jag kan fortfarande inte glömma det.
Men dock, när filmen var slut grät jag rikligt iallafall - den är fruktansvärt bra den filmen!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) perfekt ju!

2008-02-23 @ 08:49:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0