Hos Jennie, med Jennie, i säng med Jennie

Det stämmer, just nu är jag hos Jennie. Vi har spenderat kvällen med att ta en herrans massa kort, och garvat satan åt våra videos som vi gjorde för sisådär 1000 år sedan. Hur kul som helst. Jag har filmat lite med min kamera, så jag lägger in det imorgon när jag kommer hem.

Kommer komma hem runt halv fyra imorgon, och måste då skynda mig eftersom jag har kursen klockan fem. Den tiden suuuuuger gurksnopp, jag fattar inte varför de sätter en sån korkad tid.

Menmen, nu ska vi inte vara neggo.

En liten bild från idag kanske?

image441

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0