Helvetesmorgon

Idag vågar jag inte ens säga, g*d morgon. För jag känner på mig att denna morgon kommer gå åt helskotta. Jag vet inte vad det är som kommer bli fel, men något är det, och jag gillar det inte.

För övrigt har jag sovit gott, riktigt gott. Somnade någonstans runt halv tolv igår, vilket är riktigt ovanligt för att vara mig. Jag brukar somna drygt 3-4 timmar senare. Men det kanske vänder nu, jag kanske börjar sova bra igen. Och det skulle vara väldigt skönt, otroligt skönt.
Det är ju därför som skolan har gått åt helvete. Jag somnar för sent, orkar inte gå upp, skiter i hela dagen - får en jävla massa frånvaro. Men vad kan jag göra åt det? JAg sitter inte framför datorn till klockan tre, eller någon g¨ng kanske jag gjort det, men oftast drar jag vid ett någongång och lägger mig i sängen, stänger av tvn, och sen ligger allt bara och snurrar. Jag kan inte somna! Jag kan vara hur trött som helst, helt död i kroppen, men det pågår för mycket i mitt huvud just nu.

Nej, nu ska vi sluta prata om dessa neggo saker.
Jag skriver sen!
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0