godmorgon

Godmorgon i solskenet!
Hade planera att sätta mig ute på altanen med mammas dator i knät, så jag kunde njuta av solen. Men jag hittade ingen förlängningsladd, så jag kunde inte. Mamma har en bärbar, men har slarvat bort batteriet, så hon måste ha sladden i. Vafan är meningen med en bärbar om man inte kan ta med sig den överallt?
Nej, så jag vart lite irreterad, tog en cigg, och gick sedan ner till min egen dator.

Idag kände jag för att åka och shoppa, men jag vill inte åka ensam. Jennie är i skolan, Helen jobbar, Victoria jobbar, andra Jennie är i Viksjö.
Jaaaaahaapp, kanske kan vänta tills Helen slutar. Men jag har knappt några pengar, eller iallafall inga pengar som jag kan göra av med. SURT.

Jaja, det blir väl bara sitta hemma för min del, kanske kan gå till shell och köpa lite gott, och bara mysa hemma.

Vi hörs senare, puss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0