god morgon

Det blir nog ingen frilutfsdag idag, jag är väldigt trött. Och sen vet jag ju inte vad jag ska göra, och Victoria ska vara hemma, vem ska jag vara med då? Ska jag lixom, owla för mig själv eller? Ehm, naej? Så jag teror att jag åker hem efer mötet och sover till 11, och att jag sedan åker till jobbet. Mysigt.

Jag har sovit riktigt skönt fram tillca fem imorse. Då kommer pappa in och frågar vart Simon är. Det visade sig att Simon hade glömt att han skulle köra pappa till centralen (min pappa ska iväg med BAjenFans). Så farsan var ju måttligt förbannad. Och sen kommer Simon in, och börjar pussa på mig. Det är inte mysigt.
Om klockan är 12 på eftermiddagen och du inte är speciellt trött längre, kan det vara mysigt att vakna av en blöt puss. Men när klockan är, troligen, sex så är det inte kul. Inte kul alls.

Menmen, nu ska jag dricka mitt te, och sen ska jag testa mitt nya smink som jag köpte igår!
Skriver kanske innan jag åker, men det verkar fruktansvärt onödigt.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0