gah, hatar söndagar!

Nu är jag fruktansvärt trött och irreterad.
Håller på att städa, och då blev min ilska ännu värre. Jag blir irreterad på allt! På att jag inte hittar den andra strumpan, så de blir två, att tvättmaskinen aldrig blir klar så jag kan slänga in mina kläder, att det ligger kläder precis överallt, och att det inte är mina kläder - utan Simons. Att det ligger damtussar överallt, och sofort jag skakar på en tröja så nyser jag, att klockan är så mycket, men att jag vill hinna färdigt innan jag går och lägger mig. Och tvätta minst 2 makiner, så jag har lite rena underkläder och sånt skit.

Det känns för mycket just nu! Plus att jag och Simon har bråkat, ganska så rejält idag, självklart - de samma gamla tjaffset. ÅÅÅÅÅÅH.

Tog ju ledigt idag, för att jag skulle ut igår, men jag gick aldrig ut. Och idag har vi varit hos Jonte och Madde, eftersom deras lilla plutt fyllde ett år. Så det blev en jäkla massa fika, och sen åkte vi hem för städning.
Jag ska vara klar med det här idag, om det så ska ta hela natten.

Skriver kanske sen, ska gå och ta en cigg nu. PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0