fredag

Åååh, så underbart att få sova ut! Men hade sovit länge om det inte var för att min mamma ringde och sa att jag behövde gå ut med hunden. Och det är inte så farligt, eftersom solen skiner, och jag ändå behöver köpa cigg. Så han får följa med till shell när jag handlar.

Sen ska jag hem och sminka mig, för att sedan åka till haninge (?) och köpa lite grejs. Lite nya halsband och örhängen, sånt tjejtjaffs lixom.

Somnade runt halv 5-5 inatt, men det var skönt att dra ut likte på tiden och verkligen ta till fördel att jag är ledig.
Men jag uppdaterar är jag kommer hem sen.

PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0