fotokurs

Sitter nu på fotokurs.
Somnade en stund när vi satt och kollade igenom gamla och nya foton, skillnader och så.
Men nu har jag iallafall hittat en bild som jag ska skriva lite om, analysera och så. Tycker den här är ascool!
Bilden heter "The New Mothers" - vilket jag tycker passar väldigt bra.
Väldigt många mammor idag röker, de klär sig moderiktigt, har BIGSIZEglajjer - aa, ni fattar grejen.
Håller ni inte med?

image471

Och bara sättet som hon står är SÅ himla idag.
Jag snackar nu inte att ALLA mammor ser ut såhär.
Men jag tyckte att det passade bra, för när hon tog kortet - 1989 - så såg ju defenitivt inte mammorna ut sådär. Rätta mig om jag har fel.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0