fosterställning, jaaaaaaaaao!

Fyfan vilken morgon. Jag är så trött, att jag bara vill ramla ihop i en hög på golvet, ta benen upp till magen, och ligga där som ett jävla foster. Jag vill inte till skolan, jag vill inte till italienska, jag vill inte!! Jag HATAR det!

Skulle egentligen gå upp 06.30 - men jag pallar verkligen inte såna tider! Jag gör inte det! Så jag tar en halvtimmes senare buss, jag orkar inte stressa. Jag gick upp 07.15, då hoppade jag in i duschen.
Och idag ska jag ta med en termos med massor av te i, synd bara att min termos är sämst. Måste införskaffa mig en ny. Nivet, det blir sånt tryck, att när man öppnar den så 'ploppar' det ut te, typ. Haha. Och det går ju bara inte för sig?

Men nu ska jag klä på mig, och smin ka mig.
Först kolla runt lite, om man missat något inatt.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0