försovning?

Jag trodde verkligen att jag hade försovit mig, för jag drömde om det. Och drömmen var så sjukt verkligen. Jag låg och snoozade, och sen gick jag till bussen, och då när jag tittade på klockan var den 8.52 istället för 7.52. Så jag vart asförbannad på mig själv, och grejer. Men sen vaknade jag på riktigt av mobilen, och såg då fint och prydligt att klockan var 7.15 och jag behövde inte stressa! Woopidoo.

Trött som ett as är jag, och ont i mina fötter har jag.
Fyfan. Jag gick mycket igår, så jag har ont.
Kan visa sen vad jag köpt, hihi.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0