Förlåt, kära läsare

Förlåt! Kag känner mig så hemsk som ljög för er! Och det ska aldrig hända igen.

Jag gick inte och lade mig igår. Jag sa ju till där vid 11 att jag skulle gå och lägga mig, men det blev inte så, utan jag blev kvar vid datorn tills klockan var halv två. Jag lämnade datorn ett tag, men sen hörde jag plingande, och då kunde jag inte låta bli. Fyfan, allt jag aldrig kan låta bli den här jag plåtlådan full med skit.
Så, ni sitter vi här, eller jag iallafall, och är supertrött.
Alla andra sover fortfarande, vissa kommer tillochmed göra det när jag kommer hem igen kanske?
Idag jobbar jag till fyra, men jag ska öppna själv, och det tar en såm förbannat lång tid, så jag måste springa fram och tillbaka. Roouuliigt.

Sedan efter jobbet, ska jag in och möta Jennie vid Odelplan, pressbyrån tror jag att det var. Sen ska vi käka brakmiddag, och sen ska jag lämna henne på gatan och åka hem och sova. Naaaaaeej, det ska ajg inte, men det kan verkligen inte bli sent ikvälll, jag jobbar till fyra imorgon också, så det måste bli en tidigt kväll.

Åh, jag måste kolla när jag är ledig. Har för mig att det var 2 dagarna som jag var ledig...
Jahapp, torsdag och fredag. Måste byta så jag är ledigt fredag-lördag, så jag kan härja lite - ute.

Men nu ska jag sätta igång och sminka mig, sen upp och göra te i termos. MÅste ha på den kalla vägen till jobbet.

Ha det bra, så hörs vi när jag kommer hem.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0