en kopp te, och en macka senare.

Godmorgon allihopa!
Dags för mig att börja ladda inför en ny dag på jobbet. Stänger idag, så det kommer säkert bli jobbigare än jag tror. Kalasen är fullbokade, alltså 12 kalas. Jag är satt på kalas, och jag gillar det inte. Menmen, vad gör man inte för att ställa upp för laget?

Har precis sminkat mig, och ska nu komma på något att göra med mitt hår. Det är katastrof. Luggen står åt alla håll, och jag kommer inte hinna platta, eftersom mitt hår är blött, och det blir så äckligt varmt/blött när man plattar då. Och jag orkar verkligen inte föna. Det kanske blir 2 inbakade flätor istället, så slipper jag skiten. Måste brainstorma nu, har bara 20 minuter på mig innan jag ska vara klar för avfärd. Ska upp till alleplan och köpa cigaretter först, och det betyder att jag måste ta en tidigare buss. Men det gör inget, den tidigare bussen går bara 5 minuter innan det senare.

Men nu ska jag hitta på något med håret, kanske skriver när jag är klar.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0