bortskämda lilla idiot

Jag förstår inte hur en människa kan gå med på att bli en personlig mejlläsare. Hallå jaa?! Och varför förstår inte denna lilla kisseplutt att hon kan skaffa en slags brandvägg, så att hon inte kan få in reklam och så? Lixom, har hon så himla mycket att göra så att hon inte kan radera sina mejl själv. Jag brukar också ha typ 200 mejl, kanske inte om dagen, men jag rensar inte ofta. Och hur svårt är det att trycka på markeringsknappen och sedan på radera?
Är hon så uppatagen och viktig att hon måste ha en personlig sådan? Det enda hon är, är en bortskämd liten skitunge som får allt hon pekar på. Sorgligt, kallar jag det.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0