badminton

Det vart lite skoj med badminton, och som sällskap hade jag Jennie. Miryam och Emelie skulle egentligen också med, men de orkade inte paya 20 spänn för ett racket.
Kul vare, och många bildr togs. Jag försökte ta kort medans vi spelade, men enligt Jennie vart dom inge bra, så hon skulle ta över. Mmm, det gick ju bättre? Njaa. men kom Bubba, och han spelade lite med oss. Ruuligt.
Efter det vart det donken, också mysigt.

Nu sitter jag hemma, ska fixa mig lite och sen dra vidare mot jobbet. Får skjuss av mamma som ändå ska köra de små till farmor. Efter jobbet ska jag ringa Jennie, och se om hon kanske vill leka (?) Menmen.

Mötet idag gick sådär. En jävla massa jag har framför mig nu för att ens få ta studenten. Men det fixar ju jag, självklart...

Ska gå upp & göra te nu, och vänta på mor min.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Naw! Jaa vi hade det riktigt mysigt!
Tycker det är lite Nimpan och Jempan dags igen :)

MASSA PÖSSAR! ring sen, för ja, jag vill leka!

2008-02-01 @ 17:12:50
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0