back from hell

Neerå, det är ingen helvete att jobba där. Men jag är iallafall tillbaka, den saken är klar. Det var så himla lugnt på jobbet, så jag fick åka hem. Åkte redan vid tolv, men har suttit och pratat med mamma, och sisådär. Trevligt.

Ute är det typ snöstorm, men inte speciellt kallt. Det är mysig, och frisk luft ute. Det är nästan så man sku lle volja ta sig en vända med hunde. Kanske ska ringa Victoria och kolla om hon ska med. Kanske kan ringa Anna också, hon har ju sin vovve. Men först och främst ska jag läsa, måste läsa både engelskla och svenska, eftersom vi egetligen skulle ha hunnit läsa en hel del tills imorgon. Och jag vill fan inte hamna efter i svenska och engelska också. Det räcker lixom med naturkunskapen.
Men jag ska ta tag i den imorgon, och hitta en jäkla massa info om det. Måste ta tag i skolan, så är det bara.

Men nu ska jag kolla runt lite, och sedan ska jag sova en stund. Hör sseeeeen.
puss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0