Asså, aha?

Förlåt för att det kommer ett till inlägg, så himla kort tid efter det sista.
Men jag behövde bara kommentera detta.

Hon i ''DÄVDÄ'' visar sig i TV, med baddräkt, ni vet, när hon snurrar runt sådär, så man kan se varenda cellulit på hennes kropp, hennes valkar och aa, hennes fett.
Men sedan, när hon får ett badkort på Sydpoolen, dit hon kan åka med sina barn och bada, samt att gå ner i vikt, då vill hon helt plötsligt inte visa sig i bikini. Och simhallen var typ tom?
Jag förstår inte hur hon kan ställa sig halvt naken i TV, men sen när det gäller att bada med sina barn, så kan hon inte, för att hon skäms över sin kropp?

Jag förstår inte, gör ni?!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Jag har skickat mail till dig nu med mitt lösen. Men jag skickade inte med nån header bild... Skulle jag göra det? :P

2008-02-28 @ 21:00:48
URL: http://www.pessicaz.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0