apa som rider på en hund

När jag tittade på tv igår, såg jag världens fulaste sak. De hade en tävlig, som typ rodeo, fast det var en apap som vart fastbunden på en galen hund. Kalla mig korkad, men är inte det djurplågeri? Hur jävla rädd måste inte den där apan vara? Jag skulle vara skitskraj! Och apan kan inte hella bara hoppa av, eftersom den är fastbunden på hunden. Fyfan! Hur kan man göra så mot en liten apa?
Nej jag förstår inte det har med att leka med djuren. Jag kan inte säga att djurplågeri är det värsta jag vet, för jag äter kött, och jag vet att djuren inte behandlas som konungar innan de dör. Men vartifrån får man iden att göra detta?

Hmm?

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0